z wieprzowina za pan brat 420 listopada 2019 r. w Jachrance odbyła się impreza pt. „Z wieprzowiną za pan brat” promująca spożycie mięsa wieprzowego i jego przetworów. Podczas eventu konsumenci mieli możliwość zapoznania się wartością mięsa wieprzowego i jego przetworów poprzez odbywającą się degustację wyrobów i potraw wieprzowych.

Celem zadania był wzrost i utrzymanie sprzedaży wieprzowiny na rynku krajowym oraz zwiększenie wśród konsumentów wiedzy dot. produktów wytworzonych w polskich gospodarstwach. Oczekiwany efekt zrealizowanego zadania to zwiększenie zaufania do spożycia produktów wieprzowych, budowanie pozytywnego wizerunku mięsa wieprzowego w oczach konsumentów, wzrost zainteresowania konsumentów mięsem wieprzowym uzyskanym ze świń wyprodukowanych na terytorium Polski – budowanie postawy patriotyzmu konsumenckiego, wzrost świadomości konsumenckiej w zakresie produktów wysokiej jakości i/lub z rolnictwa ekologicznego, i utrzymanie poziomu sprzedaży wieprzowiny w 2019 r. Promocja mięsa wieprzowego przez Krajową Radę Izb Rolniczych ma ponadto na celu budowanie pozytywnego wizerunku wieprzowiny jako zdrowego produktu spożywczego oferowanego przez przedstawicieli rolników.

z wieprzowina za pan brat 1 z wieprzowina za pan brat 3 z wieprzowina za pan brat 2

Zadanie zostało sfinansowane  ze środków funduszu promocji mięsa wieprzowego.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w twojej przeglądarce.

 

Zrozumiałem
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com